Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 380207

זה פשוט לעשות מדהים ו טעים שוקולדים תוצרת בית עבור בית ו חברים בחג הפסחא או בכל עת. תוכל לקנות תבניות שוקולד הפסחא ב ביותר מיוחד או שיעור היוון חנויות ו גדול מגוון של שוקולד שלך המקומי הסופרמרקט . עם קצת זמן התמדה תוכל מהר להיות מסתיים מדהים שוקולדי תוצרת בית.

סוגי שוקולד

שוקולד מריר מכיל מורכב קקאו ליקר , חמאת קקאו, סוכר ווניל. זה חזק ועשיר ממנו חלב או שוקולד לבן והוא כלל את העדיפו בחירה לבישול.

שוקולד חלב מורכב את אותו מרכיבים כמו שוקולד מריר אולם יש הוסיף מוצקי חלב. זה מתוק, creamier, רך במרקם ופחות אינטנסיבי מאשר שוקולד מריר.

שוקולד לבן לא מכילים מוצקי קקאו, רק חמאת קקאו בשילוב עם סוכר, מוצקי חלב וחומרי טעם, כגון וניל. זה עשירה , שמנת ו מתוקה יותר שוקולד חלב.

אכילה שוקולד - כהה, חלב ולבן - ניתן השתמש לבישול. Dark זנים מורכב מריר, חצי מתוק מתוק. יש שוקולד מריר עד 80% קקאו ליקר וחמאה עם קצת מאוד כמות של סוכר. יש סדנת שוקולד וקינוחים מתוק גדול יותר פרופורציה של סוכר וניל חמאת קקאו

שוקולד בישול באיכות טובה ניתן גילה במעבר אפיית סופרמרקטים . זה השוואה בטעם כדי רב שוקולד, אבל קצת כמות של חמאת קקאו יש בעצם היה השתנה עם veggie שומן כדי שיהיה קל להתמוסס, מסוגל להגדיר ללא הרפיה. יותר זול מ טיפוסי רב שוקולד.

ואלכוהול השוקולד נמכר בבלוקים או כפתורים וניתן גילה במעבר אפיית סופרמרקטים . חמאת הקקאו יש בעצם כבר מוחלף עם veggie שומן או שמן, מה שהופך אותו פשוט כדי להמיס להגדיר ב חדר הטמפרטורה ללא הרפיה. זה חסר את טעם ומרקם של שוקולדים אחרים, אולם הוא מושלם לבישול של הילדים.

שוקולד נמס

שוקולד יכול להיות נמס מספר שונות שיטות כוללים על התנור , במיקרוגל או בתנור.

כיריים למעלה - לשים שוקולד ב נקי , יבש, קערה חסינת חום מעל במחבת של מים רותחים. ודא אין מים או קיטור נכנס קערת השוקולד, או שזה השוקולד אולי לתפוס . מערבבים ברציפות מעל בינוני עד חום נמוך עד השוקולד יש נמס.