Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 414144

כאשר רוב האנשים חושב של כריכים, מחשבותיהם ככל הנראה מיד צפוי ארוז צהריים. זה הגיוני . הכריך הוא אידיאלית הארוחה לדחוס ב סל פיקניק, קופסא אוכל ואפילו תיק-העור. כריכים הם ניידים וניתן המותאמים כדי להתאים לטעם שלך. אולי כי הסיבה אנשים בכל רחבי העולם לצרוך רבים כריכים בכל שנה. בכל אופן דיאטת כריכים אינם פשוט לארוחת צהריים עוד זה לא נדיר לראות כריכים על תפריטים לארוחת בוקר .

הכריכים בוקר אנו רואים במסעדות כלל לא תועה מן כרגיל ביצה, בשר וגבינה משולבת אבל את סוג של לחם עושה להשתנות למדי. אם אתה בבית הכונן דרך, מאפינס אנגלית, עוגיות וקרואסונים הם הכי משותף חלופות עם כמה חריגים. בשעת לקחת מושב הקמת אוכל אתה יכול להיות קצת יותר יצירתי על ידי כוללים רטבים או ירקות לכריך. הזוכה ב המגוון של בשרים אולי כן להיות הרחיב ל- כולל חזיר, סטייק או אפילו עוף

לארוחת צהריים יש גם רב שונים סוגים כריכים לרשימה. אם אתה אריזה צהריים, תרצה סביר ביותר רצון כריך קר, וזה מה הרבה אנשים לשקול כשאתה מדינה כריך. ישנם רב שונות חלופות עבור סתימות ללחם, מן סלט טונה לטורקיה לילדים האהוב , חמאת בוטנים ג'לי.

למעט חמאת בוטנים וריבה, הרבה כריכים קרים הופך הרבה יותר בריא בשבילך בתוספת ירקות, הכי חסה ועגבנייה טיפוסית הוויה. כך או לפני או לאחר לבחור בדיוק מה סתימות לך רצון עבור כריך שלך אתה חייב לבחור בדיוק מה לחם מעין אתה רוצה .

אם כמהים יותר פשוט כריך קר לארוחת צהריים או ארוחת ערב ארוחת ערב, אז כריך חם הוא מה אתה רוצה . כריכים חמים כבר זמין פשוט כמו רב טווחי קר. ככל מהיר מזון הולך ביותר טיפוסי כריך חם הוא המבורגר .

בעוד מהיר מזון המבורגרים הם טעים , אתה אולי לא רוצה כל הקלוריות, בכל אופן עדיין רצון את המבורגר הטעם הוא לספק. אם אתה יכול להניף אותו, לנסות likelying כדי לקחת מושב הקמת האוכל כי הצעות מגוון ה"לא המבורגרים בשר. או לבשל ב הביתה ו לחסוך כסף וקלוריות. אתה יכול לשים כמעט דבר בלחמנייה ולקרוא אותו המבורגר מורכב קרקע תורכי, שרוב נראה כמו בקר, או ללכת צמחוני עם שעועית ואורז המבורגר או פטריות המבורגר .

ישנם רב אחר זנים של כריכים חמים שיהפכו מהירה הכין ארוחה חמה. אם אתם אוהבים סלט טונה אבל רוצה משהו קצת שונה , לנסות טונה מותכת. אם בעצם כמו לחם רוצה כדי לכלול אחר פרוסה לתוך כריך שלך, להשיג טוסטים ושתיתי להכין כריך כפול. פניני הוא אחר אפשרות עבור כריך חם שבו ב כולו כריך נצלה