Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 417245

אתם מחפשים לגלות על אירוח אתרים ו בדיוק מה זה חייב לספק או שאתה לא יכול יודע הרבה על אירוח אתרים? ובנימה זו, מאפשרת להתחיל לגלות על אירוח אתרים

ראשית , בדיוק מה הוא אכסון ואיך זה עובד

אכסון הוא ב עסקים בפועל של באספקה שטח ורוחב פס על רב העצמה מחשב שרת כזה מקושרים אל אינטרנט ב מאוד במהירויות גבוהות. אירוח חברות לשמר גדול רשתות של שרת אינטרנט רב עוצמה מערכות מחשב במיקום הפיזי אזור שנקרא מרכז מידע אלה המחשב השרתים מחובר ל- מאוד מהיר ו בדרך כלל מיותר, אינטרנט חיבור. הזוכה ב נתונים מרכזי יש העיקרי וכוח גיבוי, מהיר קשר אינטרנט, וכן אבטחה ניטור הצוות .

. אירוח אתרים חברות לספק נתח של דיסק שטח ו זמין רוחב פס לקוח עבור חודשי תשלום . הזוכה ב חודש עד חודש בתשלום אירוח באינטרנט חברה גובה הרבה פחות מה זה יעלה להריץ שרת מתוך משלך הבית או נתונים .

סוגים אכסון.

ישנם רב שונים מיני אכסון מציע, אולם את עיקרי 3 משותפים, משווק, ו קדיש . כל סוג של אירוח מיועד שונה מטרה .

משותף אכסון

. אירוח משותף הוא חלק של דיסק שטח ורוחב פס מסופק לך על ידי אירוח אתרי חברה בשרת רב עצמה. ישנם רב אינטרנט אחר אתרים מאוחסן על שרת זה, ואת האירוח עסקי הוא סביר יש די כמה שרתים אלו גדול נתונים .

משותף אירוח אתרים הוא הטובים ביותר טופס של אירוח אתרים אם אתה מחפש a גדול מחיר יותר מכמה אלפים שיעור ו יום-יומית מבקרים האתר שלך .

מפיץ אכסון

מפיץ אירוח אתרים הוא פופולרית, במחיר נמוך פתרון ל- החל משלך אכסון חברת אחסון. ישנם 2 מיני מפיץ אירוח, תווית-פרטית משווקת של שירותים.

. טוראי-תווית אסטרטגיה היתרי המשווק כדי לשמור על מלא חודש עד חודש תשלום של אירוח אינטרנט לקוח , בכל אופן המשווק חייב לשלם חודשי תשלום אל גדול אירוח עסקים עבור המשווק שטח . אירוח פרטי תווית היתרים לך לארח המון יותר אתרי מאשר אם היו. ניצול אירוח משותף לכל

המשווק שירותי אסטרטגיות למכור את שגרת אכסון אסטרטגיות של a גדול אכסון חברה , עם זאת אתה מקבל a מוזלים עלות עבור מתן את לקוח ו להרוויח חודש עד חודש תשלום עבור כל עוד הם נשארים ושהייה לקוח . זה אסטרטגיה לא לאפשר שליטה לקוח האינטרנט אתרי ואתה רק לשמור חלק של את פוטנציאל חודשי רווחים .

מחויב אכסון

. מחויב אירוח אתרים הוא ביותר העצמה ו חשבון יעיל פתרון של אירוח עסוק אתר ללא להזדקק רכש משלך ציוד ולשלם מאות דולרים לחודש עבור מהיר אינטרנט חיבור. מוקדש אירוח מורכב שרת יחיד עם אף אחד אחר אירוח על זה. מחשב

אירוח אתרים שיקולים

תוהה לגבי כל האחרים מידע ציין ב אכסון אסטרטגיות? בחודש זה סעיף , אני להסביר הכי חשוב גורמים שצריך להתחשב בהם ב בחירת מצוין אינטרנט מארח .

עלות

ה עלות של אירוח אתרים שירותים נמנית הכי חשוב . ישנם רב האירוח עסקים בחוץ עם זול אירוח חבילות , בכל אופן הם אולי להיות עושה אין ב בתחומים אחרים . אל לתת עלות של אירוח תוכנית להטעות אתכם. יש כמה אירוח חברות בחוץ שיש להם פנטסטי מחירים והשני תכונות הם רק כמו גדול . מחיר אולי להימנות הכי חשוב החלטות של אירוח אתרים אסטרטגיה, בכל אופן יש הרבה יותר כדי לשקול ב לקטוף איכות אכסון