Error
  • JUser: :_load: Unable to load user with ID: 422428

אמן טלפתיה לבר מצווה היא אמנות שיש את היכולת אינטראקציה באמצעות רק כוחו של המוח; את היכולת ל- להבין את רעיונות אחר יחיד. זה מקורו בשפה היוונית העתיקה, ו מרמז 'הרחוק תחושה', שם אמפתיה היא חזק שביניהם אחד או יותר אנשים. זאת , המונח לא היה יצר עד בסוף המאה ה -19, כאשר יותר אנשים החלו ל- לחשוב על את שיטה המוח עובד, ואיך אנחנו יש את יכולת מרחם אחר טלפתיה וכישוף יש כל הזמן תחת שיחה. המסרים הם לפשוט באמצעות שונה מדיומים כגון קלפי טארוט, כדורי בדולח, חלומות, או אולי בלי בקשה ש שלחו דרך המוח, שבו הטבע טלפתי של המכשפה הוא מותר לעבד את התמונות או רעיונות כי מקורן מדריכים רוחניים או חיה שלהם כדי לקבוע תגובות אל חששות שהתבקשו

טלפתיה הוא ביותר טיפוסי עם תאומים זהים , במיוחד מי יש בנפרד במשך כמה שנים, כמו קליניים מחקרים יש הראה שחייהם דומים , והם בדרך כלל מרגישים כאילו חלק מהם הוא חסר . תאומים יש בעצם כן כבר ציין כדי להיות מסוגל לדבר אחד עם השני (בעיקר החל מגיל תינוקות ) בלי משתמש שלהם עיקרי חושים, לפעמים השמטה הסובבים אותם בעולמם הקטן שיש לו כבר יצר . קטנים ש חשבו על יש גבוהים כוחות נפשיים כמו הבוגרים ושווי, בשל המבוגר לכאורה ל- לסמוך החושים הפיזיים שלהם שנגזרים מיקום בעולם.

מסקנות ראשי העיקריות חשף כי אנשים שהיה גדול יותר נפח מאוחסן כוח נפשי היה מסוגל לקבל גדול יותר מספר מתאימות תשובות . בדיקה זו יש בעצם הראו להיות הכי חותכת ב מחקר המחקר של אנרגיה נפשית וטלפתיה בקרב אנשים .

. טלפתיה יש בעצם היה נושא של רבים מדעי ויכוחים מחקרים . אחת נושא כי לא נכנסים שאלה הוא שימוש של טלפתיה בקרב. חיות